מטוסה דה מאר ועד יורט דה מאר

טוסה דה מאר קוסטה בראווה. תמונת אוויר

טיילנו בין שתי אוכלוסיות חשובות של קוסטה בראווה בעקבות GR 92. המסלול בין טוסה y יורט עולה בקנה אחד עם סעיף 11 של גר"ע זה.

גִישָׁה:
הגענו ל טוסה דה מאר מהכביש המהיר N-II או A-7/E-15 ולקחת את הכביש C-35. מכאן, כביש GI-681 לוקח אותנו לטוסה.

ייזום:
אנחנו חייבים ללכת ל תחנת אוטובוס, כדי להמשיך לאורך Avenida del Pelegrí ו-Calle de La Guí rdia. אנחנו כבר ב-GR, שעוקב אחרי הרחוב עד שהוא מוצא את מגדל המורים. ה-GR ממשיך בשביל שמאלה, בעלייה.

מעקב אחר מסלול

עברנו את סורוס דל סנטוס והגענו לזה המכוניות. בסיום הטיפוס, לכיוון קילומטר 1,2, נלך על המסילה הראשית עד שמוצאים משחזר טלוויזיה, אותו חולפים מימין. לאחר 2,5 ק"מ מגיעים לכביש יורט (GE-682), אחריו נמשיך 2,2 ק"מ. במקביל לנקודת הקילומטר שלו 16.800, אנו עוזבים אותו כדי לקחת את השביל שמאלה, שיורד למטה. ממשיכים ברחובות של עיור, שמאלה. בסביבות ק"מ 5,7, דרך העפר נעשית סלולה עד לק"מ 6,2, שם נפנה שמאלה לכיוון מוריש קוב. בק"מ 6,650 אנחנו מגיעים ל יכול ג'ונקדלה. אנחנו מקיפים את הנכס ונוסעים בשביל ימינה, משאירים את הגישה לחווה משמאל. כאן עלולות להיות לנו בעיות למצוא שוב את השביל. בק"מ 7 אנחנו מגיעים לעיור. לאחר מכן נלך בדרך העפר היורדת ונמשיך, שמאלה, לאורך Calle Gí¨nova, הסלולה ומובילה אותנו אל מפרץ קאנילס, עובר דרך פלאזה דה נסיונות יונידס. נפנה ימינה ולפני ההגעה למרינה עולים במדרגות מצד ימין. בסוף נמשיך לאורך Carrer de Franí§a שמאלה. אנחנו מוצאים מנהרה שאסור לנו לעבור דרכה, אלא נצטרך להמשיך לאורך הכיכר של אירופה לכיוון מסעדה. מכאן אנו ממשיכים לאורך Calle de Anglaterra ולאחר 100 מ' ניקח את השביל שמאלה ואז נפנה ימינה. לאחר מכן אנו מוצאים שביל לא סלול שנלך בו עד שעוברים את הכניסה לעיור La Llevantina שנמצא משמאל, ונוסעים בשביל הבטון שיורד ימינה. ק"מ 9,8: ממשיכים בשביל המוביל לעיור Cala Tortuga; לאחר 400 מ', שביל קטן לוקח אותנו לעיור מונגודה. אנחנו הולכים בעקבות רחוב Costa de Llevant ויורדים למטה; אחר כך אנחנו לוקחים את רחוב Gavines שמאלה, ואז ברחוב La Tortuga. כמה מדרגות יורדות מכאן אל הים, אל שביל החוף, שנמשך לאורך טיילת יורט דה מאר.

הרחבת מסלול:
מנצלים את העובדה שאנחנו על ה-GR 92, נוכל להאריך את המסלול על ידי ביצוע סעיף 10 (Sant Feliu de Guíxols – טוסה דה מאר) או 12 (יורט דה מאר - טורדרה).
Curiosities:
טוסה דה מאר זוהי אחת הערים המיתולוגיות ביותר בקוסטה בראווה. הווילה וולה (העיר העתיקה) נמצאת בתוך מתחם חומה מהמאות ה-XNUMX-XNUMX, עם מגדלים גליליים שונים שהגיעו לימינו במצב טוב למדי. העיירה הייתה מרכז אמנותי חשוב בשנות השלושים ועדיין משמרת את האווירה הזו היום. ב מוזיאון עירוני יש יצירות של סופרים גדולים, כמו מארק שאגאל.

יורט דה מארבנוסף להיותו אחד ממרכזי התיירות החשובים ביותר בספרד, הוא משמר מקומות בעלי עניין רב, כגון היישוב האיברי Puig de Castellet, הגנים הרומנטיים של סנט קלוטילדה, קסטילו, כמה בתים אינדיאנים o הנזיר של סנט קווירז, מתוארך במאה האחת עשרה. שתי העיירות הן ביתם של כמה מהמפרצונים הטובים ביותר בקוסטה בראווה.

תצפיות והמלצות:
מסלול זה עובר בין מספר עיירות. למרות קיומם של שלטי GR, הרחובות וההתפצלות הרבים שיש לקחת יכולים לגרום לנו לפקפק ביותר מהזדמנות אחת. טוסה ויורט מתקשרים בצורה מושלמת בתחבורה ציבורית, דרך א קו אוטובוס רגיל. למרות שהמסלול אינו ליניארי, לא אמורות להיות לנו בעיות לחזור לנקודת ההתחלה. מקום אידיאלי לא רק לחיות בו כל השנה אלא להיות מסוגל לעבוד או עבודה מרחוק בברצלונה, מרחוק; כך נהנו כל השנה עיירת החוף הזו עם כל השירותים העומדים לרשות האזרח.

להשוות רישומים

השוואה

אתר זה משתמש בעוגיות כדי שיהיה לך את חוויית המשתמש הטובה ביותר. אם תמשיך לגלוש אתה נותן את הסכמתך קבלת העוגיות הנ"ל והקבלה שלנו מדיניות עוגיות, לחץ על הקישור לקבלת מידע נוסף.תוסף עוגיות